WISHLIST 2011

Fyller ju snart hela 21 år så jag ska passa på att berätta vad som önskas.

En onepiece från PieceOfNorway - Den på bilden vill jag bara ha, så sjukt snygg! Dock endast ett använda hemma plagg och mysa i men framförallt använda flitigt i skidbacken under vintern/våren. Jag dör faktiskt lite grand varje gång jag ser ungdomar som går omkring med dom på stan, nänänä!

Pengar -
Nu ska här tas körkort. Pengar det behövs alltid och är en väldigt uppskattad present.

Presentkort på KanDee Shop - Dom har så underbara saker där som jag bara vill haaa!

En dröm är att kunna besöka Studio 54 men min älskade Michael med hotellövernattning och hela kittet.
Såklart på Piteå Havsbad!

Två böcker som jag också suktar efter är Varför gråter inte Emma?
och
Skamfläck med Caroline Engvall


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!