Vila tryggt - Sonja Aldén

Vila tryggt som ett barn vid mitt bröst

Jag ska ge all min kraft och min tröst 
Jag kan känna ditt bultande hjärta 
Jag kan höra dess skälvande röst 

Jag ska vagga din oro till lugn 
Jag kan se att din börda är tung 
För dina ögon bär skuggan av sorger 
Alltför stora för någon så ung 

Låt mig torka din tårade kind 
Jag ska stå där vid trygghetens grind 
Tills du vågar att åter gå genom 
Tills du ser där din tro blivit blind 

Vila tryggt som ett barn vid mitt bröst 
Jag ska ge all min kraft och min tröst 
Jag kan känna ditt bultande hjärta 
Jag kan höra dess skälvande röst 

Jag kan höra dess skälvande röst


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!