Must Have!

bilden är tagen från vinyla hem
Det här står högst upp på önskelistan just nu. Ett väggord med precis den texten som är på bilden. Jag tycker det är så fint. Tror att det skulle passa perfekt i våran nya hall. På ett sätt är man lite less väggord men dessa tycker jag är mycket finare än dom som finns i stål eller något annat material. På Vinyla Hem har dom förutom väldigt bra priser, väldigt mycket att välja mellan. Ska sitta och planera under dagen och förhoppningsvis kan jag bestämma mig och lägger en beställning.



Klicka på bilden ovanför för att komma till deras hemsida.

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Den där finns ofta på tradera :) kolla där! Jättebilligt. Jag vann ett för någon dag sen för en ynka hundring inkl. frakt :)



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-09-10 @ 13:02:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!