Lediga dagar!

Så har man jobbat en av tre dagar den här veckan. Är ledig tills på lördag och det känns faktiskt lite tråkigt måste jag säga. Vad ska jag nu förgylla mina dagar med? Men jag ska inte klaga, utan istället skatta mig lycklig att jag har mina få timmar i veckan. Det är ju alltid något och jag klarar mig på det.

Skulle vilja shoppa men varje gång jag loggar in och ser hur mycket pengar jag har kvar på kontot efter den här månadslönen får jag bara ångest. Det verkar också som att ju mer man köper ju mer vill man ha. Det går inte så bra att bo med Michael heller som surrar om ny tv, ny dator och en massa andra tekniska prylar som man vet kostar skjortan. Nu ska ni dock inte tro att jag är fattig. Har några tusenlappar kvar på kontot men som sagt, mycket har gått åt..

Imorgon ska jag till tandläkaren och som vanligt har jag inte använt mina gummiband. Var ju så himla duktig i början av året och några månader tills det blev sommar. Då försvann alla rutiner och helt plötsligt blev jag ju med jobb också. Där VÄGRAR jag ju använda dom såklart. Väntar mig världens utskällning imorgon. Men jag hoppas ändå jag får dom sista dragen i övergommen fixade så att jag lagomt till julen kan kalla mig tandställningslös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!