Haparanda på måndag !

Nu har jag bläddrat igenom Ikea katalogen säkert 100 gånger för att inte överdriva. Helt plötsligt så kan jag inte komma på vad jag ska köpa annat än skrivborden och datastolen. Men jag antar att jag får lite inspiration på vägen dit eller när jag väl är där. Något som jag verkligen skulle vilja ha är ett vitrinskåp som man hänger på väggen. Men det verkar vara en utgången vara eftersom den varken finns på internet eller i katalogen. Det var väl säkert något år sedan jag såg den men nu känner jag verklligen att jag vill ha just den! På måndag bär det iväg mot Haparanda och Ikea.

Det blir dessutom att göra en väldigt jobbig grej som jag väntat på länge.
Hoppas det går fort och smärtfritt för jag är jättenervös redan nu.

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Det hade ju varit fint :) Köpte faktiskt en bredare modell från Gallerix här i Piteå. Dom reade dock ut då, så dom är kanske slut.



Vad roligt med Ikea :D



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-09-11 @ 00:31:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!