Efterlysning..

Har hunnit med en Ikea resa och jobbat lite så här i början på veckan. Ikea resan var inte jätterolig, det var så himla stökigt i butiken pga ombyggnationer så det blev mest tittande och köp av småplock. Två skrivbord var det enda större grejjerna vi köpte.. Men bilderna kommer när allt är klart, för nu har det tagit slut på pengar så investera mer det får vi göra till nästa månad. Det gäller att prioritera och nu var det tydligen en tv som var nummer ett så vi får väl se...

Fick en fråga av Emelie om programmet på tv4 nyhetsmorgon som jag var med i finns kvar på internet. Tyvärr hittar jag det inte alls. Så nu undrar jag om någon i min närhet har spelat in det på en dvd skiva eller liknande så att jag kan sätta in det i min dator? Kom just på att det är lite tråkigt att inte ha det kvar, det är ju trots allt ett minne för livet. Och jag var inte nog klok att spela in det själv. Men allt gick ju så fort och hipps vipps så satt jag där i direktsänding bland alla kameror... Hör gärna av er till mig om ni har det! ;-)

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Hoppas du hittar igen klippet! Kommer ju vara "roligt" att spela upp det för dina barn också när dom har åldern inne ^^ Somsagt, ett minne för livet. Det är ju inte alla som får vara med i direktsänd tv heller :)



Jo, Aniston är ju riktigt snygg :) Hon börjar ju ändå vara lite på åren :P



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-09-14 @ 23:38:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!