Drömmer om bebis..

Det ska verkligen bli skönt att gå till jobbet imorgon. Nu har jag varit ledig tre dagar och har för det mesta rullat tummarna och varit väldigt rastlös. Så nu hoppas jag att det blir en massa kunder i helgen för jag är fylld med massa energi!

Nu har vi bestämt att börja med körkorts teori på måndag så då får jag mer att göra under dagarna jag är ledig. Tack och lov! Både Michael och jag ska försöka ta körkortet nu, så fort som det går. Jag har satt mitt mål till någon gång efter jul. Jag hoppas att jag kan hålla i och verkligen gå in för det den här gången. Men jag måste släppa tanken på att det är ointressant och svintråkigt. För när jag har bil kan jag ju göra en massa annat. Tex en fördel om man ska skaffa barn och vill bli väldigt lat och bekväm ;-)

Såg världens sötaste bebis idag. Jag börjar redan längta efter den dagen det är min tur. Hade jag fått bestämma hade en bebis redan varit här. Men då har min kära pojkvän tänkt på det där som man verkligen ska göra, ekonomi ;-)) Men jag har mina drömmar iaf tills allt blir verklighet! ♥

Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

massa tävlingar på bloggen, någon måste ju passa dig :D Så kika in och var med!

Om man inte försöker så kan man inte vinna ;)

Kram



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-09-10 @ 18:31:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!