Äntligen!

Nu är vi äntligen installerade i våran nya lägenhet. Jobbigt har det varit men nu är vi här. Vi är långt ifrån klara men har ändå kommit långt. Idag har vi äntligen fått våran nya soffa, fick vänta på den några dagar men det gör absolut ingenting. Trodde vi skulle få vänta så mycket längre. Och sängen den ska vi inte ens prata om, gud så gudomligt skön! Jag sover som en prinsessa på nätterna. Underbart.

Mamma var och hjälpte mig hänga upp gardiner och gjorde fint förra veckan, tyvärr försvann en stor del av lönekontot då också.. Men när jag ligger i mitt nya sovrum så spelar det ingen roll, dom har ju verkligen gått till något bra och fint. Inte till något onödigt precis. Men hur roligt tror ni det var att spendera pengar på gardinstänger? Känns att man börjar bli vuxen...


Här är våran nya soffa! Visst ser mattan lite liten ut? Tror den får flytta in i spelrummet och så får det komma dit en ny matta till tv rummet. Orkade inte lägga iordning kuddarna medans jag tog kort så det får ni stå ut med! Det är ju några stycken som ska fixas till om man säger så... Och ljustaken på tv bordet ska bytas ut mot några nya från Indiska som jag ska införskaffa mig imorgon.

Förutom detta så har jag även nya fönster, en ny kran i köket, en ny kyl & frys, ett nyare badkar och en ny spis som inte kommer från 70 talet.  (kan även tillägga att vi kommer rymma en tvättmaskin i toaletten)
Lycklig kan det stavas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!