ALMOST 21 !

Då har man planerat årets kalas och inflyttningsfest. Både jag och mamma fyller ju år den 5:e oktober. Mamma blir 47 år och jag såklart 21 år. Får se om det går bättre att planera det här året, för sist gick det ju nämligen inte så bra. Min blindtarm bestämde sig ju för att brista just under kalaset och födelsedagsfesten så jag fick skjuta upp det några veckor. Min 20 års dag blev verkligen inte som förväntat och jag kommer minnas den hela livet. Det som finns kvar idag är ett otrevligt ärr på magen. Men jag hoppas att gå ner några kilo i vikt och hoppas att ärret kan ''krympa'' lite. Annars vet jag inte vad jag ska göra, för så vill jag inte se ut.

Men som sagt, den 8:e smäller det.
Våra bästa vänner och min släkt
(vilken är ganska stor) är såklart inbjudna ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!