Vårstädning

Jag trodde verkligen att sommaren skulle komma på riktigt igår, men icket. Mulet som tusan är det ute. Kanske det är varmt ändå, det har jag ingen aning om. Ska alldeles strax göra mig i ordning för dagen och börja bege mig mot Munksund och hälsa på kusin Alexandra ;-)

Igår var jag lite mer effektiv än vad jag troligtvis kommer vara idag.

Jag oljade in alla stolar, ni ser ju skillnaden? Det blev jättefint. Bordet hjälpte Mickes mamma mig med och det blev superfint! Tack mamma & pappa för stolarna + bordet, jag är så sjukt nöjd!! Sedan oljade jag även in vårt utebord som sett förjävligt ut, slipade såklart de först, men det blev himla snyggt. Härligt, allt känns nytt & fräscht inför sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!