Tjock smock

För några veckor sedan var vi på 50 års fest hos min moster. Då togs den här bilden på mig. Jag vill ungefär dö när jag ser hur ofantligt tjock jag har blivit på bara någon månad. Jag har aldrig vart smal eller sådär men heller aldrig tjock. Det är jag nu och jag ska ta tag i det. Och den där skjortan ska jag aldrig ha på mig igen, såg ju förjävligt ut när jag satt ner... Nää, banting 2011 satsar jag på, vet inte alls vad som hänt. Men jag har alltid och kommer alltid pendla i vikt, suck! Tips på träning tack till en människa som är vääldigt lat?!

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Om du är lat och inte orkar röra på dig så kör smalare mat helt enkelt :) Börja dagen med en rejäl frukost så kommer magen igång och börjar förbränna direkt då du vaknat!



Yoga är ju väldigt bra för kroppen, kika på klipp på youtube :) Kan vara ganska roligt!



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-05-16 @ 12:37:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!