När kommer sommaren?

Det har varit grymt skönt med en lugn helg. Vi har inte gjort mycket, bara kollat på film och myst. Det passade ypperligt när det är så himla dåligt väder. Idag ser inte vädret så lovande ut det heller. Men jag tänkte att det skulle passa bra och börja städa här hemma. Rensa lite skräp och göra fint, då slipper jag det i veckan när det börjar vankas jobbtimmar ;-)

Är ju så mycket roligare att dammsuga nu eftersom jag gav Michael en Ergorapido (handdammsugare) i present. Två i en dessutom så man kommer åt överallt. Det tyckte jag var riktigt smart, då kanske han får se mig dammsuga någon gång också eftersom jag hellre dör än dammsugar med den andra vi har. Den är helt värdelös!

Så, nu ska jag sätta igång! Ha en fin dag alla :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!