Mammas dag


Min mamma

Jag kan inte med ord beskriva vad du gjort för mig, vad du lärt mig och hur du visat din kärlek till mig.
Vi har ett band som inte många andra har, det är väldigt starkt och kommer aldrig att gå av.

Istället för att ge mig en massa saker som kostar en förmögenhet, gett mig det jag pekat på - så har du verkligen visat mig innebörden av att kunna visa sin kärlek och att älska en annan människa.

Det är ganska fantastiskt vilken relation man kan ha till varandra. Du är inte bara min mamma, du är min bästa vän. Och utan att ljuga så är du den enda som jag verkligen kan öppna mig för och veta att du lyssnar. Du har egenskaper som få människor i den här världen har. Du är omtänksam och bryr dig ibland för mycket om andra än om dig själv.

Ibland önskar jag att du såg ditt värde, vilken fantastiskt människa du är, vad du gör för andra människor och att du ska bry dig mer om dig själv. Alla skämtar vi om alla dina blommor och säger ''Näää nu får det vara nog!!!'' men det är din passion i livet och det ska ingen ta ifrån dig.

Jag är så glad för din skull, att du hittat något som du vill arbeta med,
någon att dela ditt liv med
och en plats där du finner harmoni - Manjärv -

Ha världens finaste morsdag mamma för det är du verkligen värd.
Du är den bästa personen i mitt liv ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!