Billig shopping!

Om ni bara visste hur mycket jag fyndat idag! Eller ja mycket vet jag väl inte men iaf två byxor och två bastoppar. Allt för 196 riksdaler. Så jag är ganska lycklig för tillfället. Det bästa av allt var ett par jeansleggings som kostat 299:- som jag fick för 49.90:- det kan man ju kalla riktigt billigt!

Har även besökt soc och min jobbcoach. Det går väl framåt i livet, kanske lite bakåt ibland också. Nu hoppas jag däremot bara på att komma in på utbildningen som jag sökt, det skulle liksom vara jättebra och jag får tillbaks mitt fina flyt igen.

Dessutom så flyttar vi 1a september, så nu är det bara börja planera och göra inköp! ;-)





Bilder från förra helgen. Visst ser Michael liten ut? ;-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!