100% Lycklig

Regnet det bara öser ner!!!

Tråkigt väder jamen nanting. Men vad gör det när man kan mysa hemma med en kopp té framför datorn? Absolut ingenting! Imorgon och torsdag får det gärna vara fint väder eftersom jag är ledig, men det återstår ju att se om mina önskningar slår in.

Måste även tillägga att det känns hur skönt som helst att få rutiner i vardagen. Stiger upp tidigt och lägger mig i någorlunda bra tid och framförallt så känner jag mig grymt utvilad hela dagarna. Det har jag inte varit på länge, kroppen har aldrig haft någon ork förut även om jag inte gjort något speciellt. Men såklart äter man ju bättre när man börjar jobba och framförallt har man ju något att se fram emot. Jag trivs som fisken i vattnet!

Tänk att få vara 100 % lycklig, jag har inte haft den känslan på väldigt länge eller troligtvis aldrig!



Bild tagen imorse. Ser ni vad ljus jag börjar bli i mitt hår? Yeeey!
Fast brännan kan man ju alltid fixa till, är ju en blekfis för tillfället ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!