Tidig morgon

Den här dagen har varit minst sagt lång! Vaknade klockan sex och följde mamma till Älvsbyn. Hon har något i höfterna plus att hon åkt på en inflammation i tänderna. Inte lyckat, men hon besökte iaf någon som kunde hjälpa henne för att ha mindre ont när hon går. Så vi får hoppas att hon blir bättre snart!

Till middag har vi käkat våfflor, det var supersmarrigt. Däremot börjar jag må så illa när jag äter fet mat - mycket grädde osv så det är ingen höjdare. Får hoppas jag överlever natten bara... ;-)

Imorgon är det möte på Lernia med min jobbcoach och sen blir det att åka till Luleå med moster Lotta. Det ska bli trevligt. Får se om man kanske hittar sig nått fint!

Kommentarer
En bögs liv

GOOOODKVÄLL! Brukar du kolla på bigbrother?:)



Blogg: http://morgans.nu
2011-03-22 @ 23:49:04
lovisa

allt bra idag?:)



Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
2011-03-23 @ 15:08:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!