Så äre!

Igår kände jag att jag skulle lösenords skydda bloggen, det gjorde jag också tills nu. Jag vill inte att vissa personer ska läsa. Jag bloggar för att jag tycker det är kul och för att jag älskar att skriva. Man kan nå ut till så många personer och det har blivit ännu roligare när man samlat ihop sig lite läsare. Men jag skriver inte till de personer som bara är här för att snoka, så personlig är jag aldrig, inte förens idag iaf.

Jag har kommit fram till att det är väldigt töntigt att skydda sin blogg egentligen. För man skriver ju för att folk antagligen ska läsa. Och nu har jag tagit det beslutet att även om jag inte vill att vissa värdelösa människor ska läsa min blogg osv, att jag bloggar vidare, öppet precis som det ska va. Bloggar man inte öppet kan man ju lika gärna köpa en dagbok eller skriva i ett word dokument liksom.

Men alla ni som försöker att nå ut till mig, göra mig irriterad, förbannad och allmänt less, ni har lyckats! Känner ni tillfredsställelsen? Jag har tagit avstånd från er för att jag inte vill ha något som helst med er att göra. Jag vill inte ha er i mitt liv helt enkelt. Och känner ni att det är så viktigt att skicka värdelösa sms om och om igen så kan ni lika gärna ringa och lätta erat hjärta.
Och jag vet att det inte är skickat till fel person eftersom det nu kommit två eller tre sms om höken och det ena med de j*vla tredje!!!
För något vill ni ju ha ut av det, men det kanske ni redan har fått när jag nu tillägnar er plats i min blogg. Ni vet mycket väl vem ni är också och känner er säkert jävligt träffade när jag skriver just nu. Vad är det som är så speciellt, vad är det ni vill? Kan man inte ens ringa och be om ursäkt inom ett halvår, då behöver man fan inte lalla på med annat heller. 


Sådär, då var hjärtat lättat och jag är supernöjd. Nu blir det en té kopp sen får vi se om jag orkar skriva ihop ett vettigt blogginlägg under kvällen också. Det här var väldigt onödigt, men ändå väldigt behövande. För att nå ut till er som nu så gärna vill ha lite feedback verkar det som! ;-)

Kommentarer
Vickan

Varför kan inte folk bara sluta vara elaka? Fastän man inte vill erkänna det så mår man dåligt av det och vad ger det de människorna att man mår dåligt, blir de glada av det? Tycker det är roligt att du fortsätter skriva i din blogg, jag tycker om att läsa den :) Men jag förstår om det kan bli för jobbigt också, det blev det ju för mig och jag saknar att skriva blogg varje dag faktiskt, låter töntigt men så är det :/..



Tycker faktiskt att vi borde träffas och surra nån dag framöver om du vill, vi har väl inte träffas nå sen typ studenten?? :p



Mvh vickan



2011-04-04 @ 17:34:14
evelina

Jag mår inte dåligt just på grund av denna insidenten, absolut inte. För mig är det mest som en fis i rymden. Däremot blir jag förbannad och irriterad på folk som inte kan lämna mig ifred.. Jag förstår däremot dig som har det väldigt jobbigt med vissa personer just nu!! hoppas dom blir snällare mot dig snart, skulle aldrig palla om jag var du! Absolut. Jag är ju till Äbyn rätt ofta. Skulle kunna höra av mig någon dag när jag är där så får vi styra ihop en kaffe eller något! Är verkligen på tiden...



Kramar Evelina



Blogg: http://evelinahedlund.blogg.se/
2011-04-04 @ 22:37:18
Vickan

okej. Det kan jag förstå att du blir, vissa människor vet tydligen inte hur man beter sig! Det hoppas jag med, men tyvärr så verkar dom inte vilja vara snäll mot mig av nån konstig anledning, men det är bara att stå ut och visa att man är stark!

Det låter bra det :) Jaa, det var ju ett bra tag sedan..



kram vickan



2011-04-05 @ 10:07:13
evelina

Jo absolut! Och snart kommer ju bebis, vad kul!!!



Kram



Blogg: http://evelinahedlund.blogg.se/
2011-04-05 @ 11:42:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!