Mycket trevlig dag

Den här dagen har varit otroligt rolig. Började med en ganska lång bilfärd till pappa! Sedan for vi vidare och åt inne i city, mycket god lunchbuffé. Sen har vi shoppat loss på Rusta & ÖoB, jag fick med mig 4 liter dricka och två dörrmattor. Inget som var sådär jätteroligt men dörrmattorna har jag behövt länge och jag fick dom för 20 spänn!

Så detta innebär att jag är grymt fattig nu tills det trillar in pengar på kontot till veckan någon gång! Nu väntar jag på Geisha (mosters hund) som ska komma och vara med mig tills imorgon medan dom andra är på Hockeycup :-)

Trevlig helg allihopa!
G E I S H A !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!