Kurs på Lördag !

Jag ska alldeles strax hoppa i säng, har börjat vara uppe alldeles för länge på kvällarna nu. Men vad kan man göra åt det? Lägga sig tidigt imorgon kanske? Tro det eller ej men det har varit otroligt skönt att vakna tidigt och lägga sig i tid senaste veckorna. Man blir lite mer pigg och orkar göra mer under dagen och framförallt har man tid till det..

Snart är det helg och ingen rast, ingen ro. På lördag blir det riskettan (eller va heter de?) kursen som man måste gå för att ta körkort. 700 Riksdaler och tre timmar fattigare kommer jag bli men det är nog värt det. Däremot ska det ju handla om alkohol och droger i trafiken och det vet jag med säkerhet att det är ingen bra kombo.. Menmen, måste är ett måste och jag är ändå ganska taggad. Ett år från nu har jag då minsann körkort och slipper springa i regn, snö och kalla vinterdagar för att handla hem lite mat, sååå skönt! Det blir nog det bästa av allt ;-)

Kommentarer
sofia

haha ett år? hörru det tar nog inte mer än 2-3 månader då man gjort halkbanan :P



Blogg: http://sofiablirsmal.blogg.se/
2011-03-17 @ 09:46:59
evelina

Kommer ta lite längre tid för mig eftersom jag har väldigt svårt att få in information av något jag inte riktigt är så intresserad av. Teorin kommer jag alltså jobba väldigt hårt med och länge. Däremot har jag det verkligen (förhoppningsvis iaf) inom ett år!Jag har siktet inställt på att ha det klart till hösten! :-)



Blogg: http://evelinahedlund.blogg.se/
2011-03-17 @ 11:28:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!