Glädjande besked!

Idag vaknade jag nästan med ett leende på läpparna. Kanske inte riktigt ordagrant men den här dagen känns väldigt positiv. Möttes av ett trevligt besked och jag hoppas att det håller i sig! Det känns som om det bara kan gå åt ett håll just nu, för neråt ska det då inte gå något mer. Bara uppåt!

På måndag börjar man på Lernia. Får väl någon jobbcoach och sånt och sedan är det väl arbeten i grupp. Känns skönt att få något att göra på dagarna. Däremot är jag väldigt besviken, för jag hade verkligen ställt in mig på att börja plugga till hösten. Nu ska dom däremot inte ens starta en undersköterska utbildning i Piteå under 2011... Och jag behöver verkligen något att göra nu, helst plugga eftersom det inte finns några jobb... Och jag tänker aldrig någonsin hamna i Fas 3 inom Jobb & Utvecklingsgaratin. Aldrig i livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!