Fy & Fä!

Hockey på tv:n som vanligt. Fast jag är inte så insatt, jag bakar kladdkaka istället. Det känns trevligare än att se på en sport som måste vara otroligt onödig. Sju matcher med samma lag, ack så trist.

Snart blir det kladdkaka, glass och bär med påskmust. Och det bästa av allt mys med älskling :-)


Ta dig i kragen och kolla upp, till slut har du blivit precis som du sa att du aldrig skulle bli. Jag förstår inte att en människa kan svänga om och verkligen tappa allt de dom stod för. Bortförklaringar hit, bortförklaringar dit. Nä, usch och fy och fä. Jag tycker det är hemskt, fast det är ju dig det är synd om.. Eller nä, inte det minsta. Du väljer din egen misär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!