Förändring..

Från och med första juni är man sambo på riktigt. Har sagt upp min lägenhet. Känns skönt men samtidigt lite spännande. Även om jag varit mycket hos Michael har jag även haft en trygghet ifall att något skulle gå fel. Men nu blir det förändring. Har även tagit tag med körkortet så nu är det plugga teori och köra som gäller. Därefter får vi se om vi söker oss en ny lägenhet, för med körkort kan man ju bo i princip vart man vill.

Och så har jag ju som sagt börjat på Lernia och fått en ny jobbcoach. Så dagarna går lite fortare och man har någonting att göra. Gå på olika seminarium och möten. Väntar bara på att få höra någonting nytt med utbildningen som jag anmält mig till. Hoppas fortfarande att den kan börja till hösten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!