We Killing God In Everyone Of Us

AiluCrash - Turn the tide (cilla turns) official video



Jag dör lite gång varje gång jag hör den här låten. Den är så sjukt bra, jag ''hittade'' den bara för någon dag sedan på fb. På en sida som heter Jag saknar dig (official) och det är nämligen en kommande film, och jag antar att låten har något att göra med filmen men jag är inte så insatt. Jag är i alla fall kär i denna låt. 

- We killing god in everyone of us - måste va det bästa genom hela låten alltså!!

Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

antar att detta var sista inlägget för ikväll, godnatt! (:



Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/
2011-06-09 @ 01:23:41
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..



Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/
2011-06-09 @ 22:15:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!