Vänd blad NU!

Herregud nu har bägaren helt runnit över för mig. När ska detta elände ta slut och vem fan tjänar på det? Det är de absolut ingen som gör annat än aftonbladet som hovar in fullt med pengar på grund av deras jävla rubriker. Aaaaah, jag är så irriterad.

Aftonbladet har idag några frågor som dom ställer till sina läsare, två ser ni här nere, vilka är ganska tydliga.
''Hur tycker du media granskar kungen?'' de flesta har också svarat ''För hårt''
''Hur tycker du Sverige ska gå vidare nu?''där svarar de flesta ''Vi vänder blad''

För det första så är det aftonbladet och alla andra kvällstidningar som ska ta och vända blad, ingen annan. Kungen må ha gått på strippklubb och försöker nu förneka det (de är helt klart fel av honom, men...) hur tror ni han framställs om han skulle säga - Ja absolut, jag har gått på strippklubb? Det är tydligen himla hemskt att vi har en kung som gått på strippklubb och sett nakna tjejer.... Men hur är det där hemma egentligen? Hur mycket nakna tjejer tittar inte en helt ''vanlig'' karl på? Bara för att kungen har en titel innebär det inte att han ska vara mindre människa för det. 

Ni gör sörja av ingenting. För det andra, kronprinsessan Victoria kommer få sin plats och sin tron i framtiden. Men hennes tid är verkligen inte här än och jag hoppas för allt i världen att detta inte slutar med att kungen avsäger sig tronen. För hon passar inte på tronen ännu, bara för att hon gått och gift sig med en man av folket är hon inte redo..

För i övrigt tycker jag heller inte att kunga familjen bidrar med så himla mycket till Sverige annat än att vinka till folket, vara närvarande vid olika tillställningar osv, så vad tusan gör det om man går på strippklubb? Ja åssit. Glöm inte bort - han är inte mer än människa.

Aftonbladet, lägg ner nu!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!