TUESDAY !

Då har man gjort sitt för idag! Har arbetat 9 timmar idag, såklart lunch och en liten rast på det men det blir ändå rätt länge. Men det gör mig absolut ingenting. Jag lärt mig otroligt mycket ännu och det går så himla mycket lättare tycker jag när man får arbeta så här många timmar! På morgonen måste jag erkänna att jag var absolut trögast i världen och väldigt okunnig. Men ''stressen'' la sig senare på något sätt. Nog om jobb!!

Nu är jag ledig ett par dagar, därför hoppas jag på att vädret är på min sida. Vill ligga och sola dagarna i ända med en kall och god Loka brevid mig. Nu är det bara så att brännan måste fixas!

Kommentarer
theresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :D

hur är det?:)



Blogg: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
2011-06-07 @ 20:15:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!