SUNSHINE

Då har man varit ledig under dagen och inte gjort så himla mycket nyttigt än att vara på ett möte med Lernia. Väntar bara på svar nu om jag kom in på utbildningen eller ej.. Håller tummarna så fruktansvärt för det är verkligen något jag vill göra. Är ju så himla smidigt att man kan kombinera med arbete samtidigt tycker jag, för jag vill verkligen ha 1000 järn i elden.. Ett litet tips till er som bor i Piteå och är arbetslösa, välj Lernia om ni får välja att delta i arbetsmarknadspolitiska program. För därifrån går du inte förens du fått arbete eller börjat studera. Och jag lovar, många som går där når verkligen upp till de ena eller det andra. Dom har fantastiskt bra jobbcoacher. Det går inte ens att jämnföra med där jag var sist *host* Det är rätt pinsamt om man tänker efter och jämnför. Men hur seriöst skulle ni ta en fd bb deltagare som jobbcoach? Inte lika seriöst som på Lernia iaf ;-)

Snart midsommar..Vi åker i väg till Korpilombolo eller hur det nu stavas. Michaels mamma har sin stuga där så det ska bli riktigt mysigt. Det ryktas om att vi ska fiska också vilket lät intressant, var ju hur länge sedan som helst som jag höll i ett fiskespö. Gillar däremot inte det så mycket egentligen mest för att jag inte har mod att döda fisken när jag väl fått den på plats! Men vi kan väl iaf hoppas på solsken under mina två lediga dagar (fre-lör)?

Nu ska jag snöra mig i säng så jag orkar upp på jobbet imorgon! :-)
Får be om ursäkt men jag orkar inte buzza idag och inte lägga ut bilder heller, lata Evelina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!