Sommaren har kommit till Piteå !

Har inte direkt varit väder för något bloggande. Detta har vi gjort de senaste dagarna
Torsdag tog jag mitt första dopp på Norrstrand, brände mig även för första gången i mitt liv...
Fredag åkte vi ett helt gäng till Havsbadet för att komma undan den stekheta värmen i stan. Emma på bilden!
Dessutom så blev jag ännu mer solbränd och röd som en räka, den smärtan ska vi inte tala om.
Tror det blir solskydd resten av sommaren! Men jag kan tala om att det kalla havet vid pite havsbad var skönt och det skrämde mig inte från att bada, hela tre dopp blev det under dagen!

Sedan har jag jobbat lördag - söndag. Och dagens väder är väldigt bra, jag klagar inte de minsta. Fast inne i lägenheten är det nog fortfarande ca 30 grader. Nu är jag ledig imorgon, så då blir det att ladda upp inför veckans tre arbetsdagar! Förhoppningsvis hinner man sola mellan dessa dagar och såklart ta ett dopp eller två. Men... jag ska inte glömma solskyddsfaktorn och systemkameran, den har jag helt glömt bort!

Kommentarer
Sannie - Life in the USA

En kreativ blogg och som är boendes i USA i 1 år.

Följ den va ja :)



Blogg: http://sannie.blogg.se/
2011-06-13 @ 00:50:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!