Snart åker vi !

Det känns som att det är fredag idag, men det är ju bara torsdag märkte jag när jag kollade i min kalender. Ska strax åka mot jobbet för att jobba ca 7 timmar. Därefter blir det att åka till Korpilombolo och vara där tills lördag kväll. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Har aldrig varit dit så det blir spännande. Kommer troligtvis somna i bilen för det tar ju som sagt ett ganska bra tag i bilen! Tror jag till och med ska gå till bokhandeln och köpa en bok som man kan läsa. Är så himla sugen på boken ''Varför gråter inte Emma?'' Det får nog bli den!

Ha en supertrevlig midsommar allihopa, med god mat och gott sällskap ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!