Ny soffa snart !

OBS! Tryck F5 för att se den nya designen.

Idag har man varit på Mio & EM och kollat på soffor. Vi är ute efter en ny innan vi ska flytta. Nu har vi bara kikat och ska fundera på vad vi ska ha, fast just nu är lite svårt att komma överens.. Ska även ha en ny säng och ett nytt tv bord som passar den nya soffan. Allting blir köpt på Mio. EM är ju fruktansvärt värdelös på försäljning måste jag bara tala om... Hur trevligt är det att prata i telefon medans man tar hand om kunder? Nää sådant bemötande vill jag inte ha om jag ska köpa en soffa som kostar en hel del lappar.. Men på Mio där får man riktigt bra hjälp och framförallt så är dom trevliga!!

Nu ska jag ladda upp inför tre arbetsdagar. Jag bara älskar att kunna göra någon nytta här i världen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!