Kort summering av min helg

Snart dags att sussa. Har vänt otroligt på dygnet under helgens gång. Inte alls bra! Tur att jag inte jobbar allt för många timmar imorgon, men ska se till att vakna tidigt ändå så man somnar i rimlig tid..

Fredag samlade vi ihop lite människor och skullle spela fotboll och dricka nån öl. Sagt och gjort, men de som kom var inte alls sugen på att spela så blev inte mycket av det. Åkte till någon random fest, eller nja kan inte direkt kalla det för fest, så vi åkte vidare eftersom Michael ville kolla in Frida & Robbins nya hus i Trollbäcken. Supernice har dom det! Sedan åkte vi in mot city, fixade lite käk och åkte hem till oss för att äta. - Sedan var kvällen slut och jag med den!

Lördagen sov man mest, sedan kom världens bästa mamma och vi åkte till mormor en sväng. Vi drack lite kaffe och köpte med oss världens godaste glass. Ibland kan jag sakna våra stunder, bara jag mamma & mormor. Dom var så länge mitt allt, det är dom ju fortfarande men idag har jag så många mer underbara människor i mitt liv som gör livet underbart att leva!

En liten kort summering av min helg. Nu laddar vi inför denna vecka. För en del gäller bal och student, jag önskar det var min tur i år också men tyvärr har jag redan gjort bort det!! Det roligaste jag gjort i hela mitt liv, så njuut nu alla ni, för om en vecka börjar livet på riktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!