KÄFTIS IMORGON !

Alldeles strax dags att nudda kudden som vanligt. Imorgon ska jag till tandläkaren tiiidigt på morgonen. Ser inte direkt fram emot det, får inte direkt några klara svar när jag är dit plus att jag är så förbannat irriterad på folktandvården.. Ska byta till mammas tandläkare så fort tandställningen åker. Men troligtvis lär det ju aldrig hända på närmaste tiden eftersom jag vägrar ha mina gummiband på jobbet alltså under hela dagen. Men vi får hoppas på klara och positiva besked imorgon! Kanske överbettet minskat ytterligare sedan sist och då är det inte långt kvar. Men jag vågar inte hoppas. Efter 3 år med detta så bryr jag mig knappt om det. Nog om tänder....


Detta har vi nyss smaskat i oss. Gräddglass med varma bär och chokladsås.
Det är nog både min & Michaels favorit.


- Imorgon ska jag hämta ut min Tassimo och systemkameran är på laddning så kanske ni får er en titt på våran nya älskling imorgon!  Nattinatti, nu loggar jag ut för idag :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!