Internet Shopping



Gjorde en liten beställning på Nelly igår. Jag har länge tittat på denna klänning som jag tycker är så himla snygg. Nu återstår det bara att se om jag passar i den, jag är ju inte riktigt lika smal som modellen men som tur finns det hjälpmedel för att dölja valkarna kring magen. Kanske lite trist med svart på sommaren. Men vad gör det när den är snygg? Skorna köpte jag mest för att dom va billiga och såg så himla snygg  ut när modellen hade dom på sig. Nu måste jag bara hålla tummarna att dom passar mina fötter...

Klänning: Club L 249 kr
Sko: Nelly Shoes 149 kr

Bilderna är från Nelly.Com

Kommentarer
Louise

roligt med lite shopping , nelly har väldigt fina kläder och skor ju! :-)



Blogg: http://louil.blogg.se/
2011-06-14 @ 16:30:00
simone

snyggt där!



Blogg: http://simoneh.se
2011-06-14 @ 16:53:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!