FUCK YEAH IT'S FRIDAY!

Då har man varit hos tandläkaren och tro det eller ej, klara besked! Innan jul 2011 åker tandställningen. Det känns himla bra. Nu ska jag använda mina gummiband under sommaren. Sedan får jag några till i september i hela munnen tydligen och sen är allt klart! YEEY!

Om någon timme kommer mamma till Piteå eftersom hon och Kristofer ska på firma fest ikväll. Men före det ska jag och mamma inta staden för att mamma ska klippa sig (jag ska troligtvis shoppa lite...) och sedan hämta ut mitt paket från buzzador! Men först måste jag kolla in om det finns några kaffe muggar i glas någonstans i stan, tror jag kollar Presenten först.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!