Buzza en Tassimo T20 !

Då har man varit uppe lite väl länge.. Men Michael har köpt en massa nya Xbox spel som vi prövat under kvällen. Sedan har min snälla storasyster skjutsat mig till affären så jag fick storhandla! Det behövdes verkligen, eftersom det lät eeeko i hela kylskåpet. Vi ska inte riktigt tala om hur det gick när vi handlat klart... Jag tappade ner äggpaketet som jag köpte på marken så det sa splash. Två ägg krossade. Och det var inte nog med det, när vi skulle packa varorna i bilen så gick vi förbi Annas bil och jag bara ''men, var inte det där din bil som vi nyss gick förbi?'' , big fail. Däremot får vi skylla på att hon har en ny bil och att vi siktade mot den gamla ! ;-)

Längtar tills imorgon, för då kommer antagligen min nya kaffe maskin på posten. En Tassimo T20. Jag fick ju möjligheten via Buzzador att köpa den för ett kraftigt reducerat pris. Så fort den kommit hem till mig så ska jag buzza den via bloggen och facebook så ska ni få se vad fiffigt!

Nu vet jag inte riktigt om jag får den i vit eller svart, men det kvittar.
Det är ju inte färgen som har betydelse!

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Spännande :) Såg den där men jag sket i det ;) Det verkar jättefin!



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-06-17 @ 12:17:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!