Oändlig längtan! - 51 dagar kvar

Äntligen är man ledig i två hela dagar, det känns underbart! Har jobbat ganska mycket på senaste tiden så det ska bli riktigt skönt att bara vara hemma och dona på. Ska laga oss någon god mat imorgon, har inte riktigt orkat på senaste tiden. Kylen ekar nästan, det har den aldrig gjort förut.. Kanske både jag & Michael kan börja gå ner i vikt av att jag börjat arbeta ;-)) Nää, så farligt är det inte..

Ska försöka ringa några viktiga samtal dagarna jag är ledig, är så himla mycket man måste fixa när man ska flytta. Min lägenhet är ju borta nu iaf, det var en jobbig vecka när den skulle tömmas eftersom jag jobbade som mest då. Min underbara mamma fick tyvärr ta det tyngsta eller rättare sagt det mesta.. Det är jag henne evigt tacksam för, men hon får slippa nästa flytt, då får hon stå och se på och göra kaffe istället ;-) hihi. Jag har slängt de mesta däremot, tror jag kom upp i tre säckar kläder, ganska oanvända. Massa gamla leksaker etc, fast de finaste barnkläderna har jag faktiskt sparat tex min första julklänning! De mesta jag har är dvd filmer + böcker i massor.

Tele2, Hsb, Bredbandsbolaget, Nordea, Mio, Jysk, Ikea - Saker som ska ringas till och besökas innan vi ska flytta! Men samtidigt ska vi njuta av sommaren. Kommer bli en underbar höst med nya möbler, ny lägenhet och verkligen kunna leva ett riktigt samboliv, ska bli så otroligt skönt att kunna packa upp MINA saker som varit nerpackade eller i fel lägenhet under två års tid. Jag längtar så jag dör! ♥ Tänk jag får egna garderober att packa upp mina kläder i, istället för en liten byrå i hallen. Och dessutom delar vi på allt, det är nog faktiskt det bästa: att kunna bidra till hälften av mina egna tjänade pengar! Dessutom så ska vi plugga inför körkortet tillsammans och peppa varandra!

Jag ljuger inte om jag säger att jag är så jävla lycklig.
Livet leker och jag älskar min Michael maaassor ♥

Kommentarer
Carola hedlund

Älskar dig gumman. Jag ser också fram emot att få hälsa på i er nya lägenhet



2011-07-12 @ 22:56:55
Carola hedlund

Älskar dig gumman. Jag ser också fram emot att få hälsa på i er nya lägenhet



2011-07-12 @ 22:57:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!