LYCKLIG

Ännu en dag på jobbet och jag stortrivs verkligen. Ibland undrar jag om det verkligen är sant! Har hamnat bland ett härligt gäng där man får va med om en massa skratt. Någon gång i livet antar jag att man ska få vara riktigt lycklig, precis som jag känner mig nu.

Tyvärr kom jag inte in på utbildningen jag ville gå, som det ser ut är jag 9:e reserv, så mycket kan ju ändå hända ännu. Får se det positivt, jag har för bra betyg. Dom tar först och främst in de som inte har några avgångsbetyg. Men det har ju jag... Så kan det gå. Kanske det blir något annat jag pluggar till, om möjligheten finns..

Måste ändå försöka hitta något mer till hösten eftersom jag måste klara av att betala hyran på våran lägenhet. För på soc får man ju minsann inte gå om man är sambo! Michaels studiebidrag ska ju tydligen räcka hur långt som helst...


Nog om det, jag har då världens bästa jobb & arbetskamrater! ♥



En bild från gårdagen. Spenderade min lediga dag på Havsbadet med Michael & hans lillebror.
Det var riktigt härligt att bada, det var en massa vågor!
Däremot blåste det lite väl mycket så för mig blev det bara ett dopp ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!