DIGGILOO

Börjar bli ganska less att missa en hel sommar igen. Visst har det varit varmt, men då har jag för de mesta jobbat. När jag väl varit ledig har det antigen varit regn eller blåsigt så att det inte gått att göra särskilt mycket. Känns ganska trist att sommaren snart är över.. Men som tur är har man något att se fram emot i höst, en ny lägenhet! Kanske den inte blir lika deprimerande som alla andra höstar kanske..?

I lördags var jag och mamma i Storforsen för att kolla Diggiloo, det var lika häftigt som när vi var där sist. Fast den här gången lyckades vi hitta en väldigt bra plats i skogen. Inget hällregn som sist utan varmt och skönt. Ett minne för livet. Snacka om att man fick världens gåshud när tusentals människor ställde sig upp för att hedra det norska folket pga terrordådet, i en norsk nationalsång. Det var mäktigt och en väldigt bra inledning på en tre timmar magnifik show. Värt pengarna det var de verkligen. Tro det eller ej men precis som Piteå Tidningen skriver, så var det Tomas Di Leva som levererade den här gången. Otroligt nog.

Nu drar Piteå Dansar Och Ler igång, troligtvis för sista gången (enligt mig). Och jag känner bara gud så jobbigt. För min del hade dom kunnat slå igen kalaset redan i år. Turisterna som lockas hit är dock värt det. Det gillar vi ;-)

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan, jag ville bara tipsa om alla roliga tävlingar som pågår i min blogg, och att 5 utav dom avslutas till helgen. Så passa på och vara med. Man kan vinna bla. smink, iphoneskal, smycken och en massa annat roligt!

Kram, och förlåt om du inte vill ha sånt här :)



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-07-28 @ 19:32:47
Sofia - Mode, foto & personligt

godmorgon :D



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-08-05 @ 09:42:36
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Hej ;) Såg ju dig på model lab, köpte du några bilder? ;D



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-08-07 @ 17:11:23
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hoppas du får en trevlig kväll :)



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-08-11 @ 18:33:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!