Wish I Could Fly

Vissa dagar är tyngre än andra. Jag önskar att jag fick mig något att göra på dagarna för nu håller jag på gå i taket. Förhoppningsvis går det över. Lever med en inre stress och ångest hela tiden. Jag har ångest för att jag sover bort hela dagarna, ångest för att behöva gå på soss, ångest för att inte kunna göra vad jag vill, ångest för att jag inte har något arbete. Ångest för att mitt liv efter studenten inte blev som jag hade tänkt mig. Ångest över pengar. Ångest, Ångest, Ångest... Kan hålla på hur länge som helst. Stressad men ändå gör jag absolut ingenting. Har jag ett ''måste'' en dag så blir jag ännu mer stressad, även om det bara innebär att städa eller tvätta. Stressad om jag har ett bokat möte någonstans och jag går alltid på 110 knyck. Orkar verkligen inte det.

Tur att det finns musik. Det är enda gången jag slappnar av..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!