VÅRKÄNSLOR


Är det bara jag som får vårkänslor när man kikar in på h&m? Dessa är mina favoriter. Klänningen på första bilden måste jag bara ha till sommaren, hur söt som helst! Hade faktiskt tänkt testa badräkt i sommar också eftersom jag fortfarande inte kommer överens med mitt fula ärr på magen. Måste gå ner lite i vikt innan jag tar på mig bikini igen, eftersom ärret troligtvis inte skulle synas alls om jag förlorade nått kilo eller rättare sagt nån cm runt magen! Tur vi skaffat ett tv spel där man kan röra på sig ;-) Hihi...

Bilderna kommer från hm's hemsida!

Kommentarer
Sara

vilka fina kläder! :)



Blogg: http://alexandrasara.blogg.se/
2011-01-10 @ 16:47:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!