Snart tandställnings-lös

Trots mitt mående och mitt inte så positivt tänkande så har den här dagen rullat på utan problem. Steg upp klockan åtta, vilket innebär att jag inte sovit bort hela dagen i alla fall. Detta bara för att jag var tvungen till tandläkaren. Där möttes jag av glada nyheter. 2011 blir jag av med tandställningen. Han har spänt alla gluggar så nu har jag f*rbannat ont och kan inte ens äta men vad gör det när jag snart är av med skiten? Från 13,5 millimeter till 8 millimeter. Alltså en halv centimeter har mitt överbett minskat och inte något mer än lite till går att göra med tandställning. För att få det så perfekt som möjligt så måste man genomgå en operation med käkarna men jag stör mig inte på mitt överbett så fruktansvärt mycket. Så jag och tandläkaren kom överens om att det inte var nödvändigt. Däremot får jag leva med min återkommande huvudvärk resten av livet, för det beror också på att käkarna har ett ''ställnings fel'' .. Om sex veckor ska jag dit igen om jag har tur kanske den ryker då men jag ska inte hoppas för mycket den här gången! 

När jag kom hem satte jag igång att göra en tårta. Första gången i mitt liv och nog var det pillrigt!
Så snart kommer mamma och Kristofer hit för lite tårta och kaffe. Kristofer blir ju nämligen 43 år idag!!
!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!