Sladdlöst..

Idag har man varit på kalas hos storasysters pojke som blev hela 7 år! Har sagt det förr och säger det igen, nu får tiden sluta rinna iväg så här fort.. Snart är jag trettio plus och pojkarna tonåringar!!

Här hemma har det blivit väldigt fint också tack vare Michael. Han har möblerat om och kastat bort en massa skräp som man alltid lyckas samla på sig. Vi har vårstädat kan man säga, allt är gjort. Under badkaret är det skurat, frysen är avfrostad, spisen är framdragen och rengjord, likaså fläkten och skafferiet. Den här veckan har varit perfekt och vi har hunnit med otroligt mycket. Fast kan inte påstå att det är jag som gjort de mesta ;-) Och snart får vi förhoppningsvis ett nytt bord! Det måste nog va det bästa av allt.

Eller näää... Det bästa av allt är att jag sitter trådlöst nu. Inga sladdar och jag kan sitta vart jag vill!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!