Positiv Energi

Idag har jag umgåtts med Emma. Först var vi på stan en sväng, strosade omkring och tog en fika. Det har varit jättetrevligt och jag känner mig genast mer positiv. Hon är en människa som bryr sig. Som jag har mycket gemensamt med på många plan. Vi har känt varandra i snart 5 - 6 år om jag inte har fel. Ibland går det länge mellan gångerna vi ses men hon är en människa som alltid finns där. Vad som än händer och vad som än sägs så är hon en äkta och ärlig vän. Och med ärlighet kommer man längst, tror jag i alla fall.

Hon ger mig positiv energi och kommer med så kloka ord. ♥



En gammal bild på oss eftersom jag inte har några nya

Kommentarer
emma

Tack vännen för dina fina ord. Blir rörd, jag kan säga jag känner precis samma sak om dig! Kramis



2011-01-05 @ 00:18:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!