NYÅRSAFTON 2010



Mamma på Nyårsafton. Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, vet inte riktigt vad jag pysslade med!



Förrätten. Den stod jag för. Västerbottenspaj med löjrom, rödlök och creme fraiche.  Mycket gott! Varmrätten har jag såklart ingen bild på, glömde helt enkelt bort att ta på den.. Men den bestod av potatisgratäng, grillad fläskfilé och en ordentligt god sallad + bea sås och god dryck till - Corona med lime i för mig! (och nej det är inget hårstrå på varken tallriken eller maten. dammigt objektiv och en skada på tallriken....)



Efterrätten gjorde jag också. En Vanilj Pannacotta med hallon/björnbär/blåbär med rivet chokladflarn. Mums, riktigt smarrig och superenkelt att göra!



Lagomt till tolvslaget var det såklart dags för att smälla lite raketer.
Tro det eller ej, men jag lyckades fånga några stycken på bild!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!