ESPRIT FYND

Har just gjort en beställning från Ellos. Jag fyndade rejält ska jag nog säga! Sammanlagt skulle det blivit 1 498 :- för både skinnjackan och jeanstunikan/klänningen. Men det blev i slutändan 748 :- Så jag kan inte vara annat än nöjd. Hoppas däremot att skinnjackan passar eftersom jag aldrig prövat den. Fast jeanstunikan hade vi i butik under sommaren så jag vet att den sitter riktigt fint och precis vilken storlek jag behöver. Den får jag nog mycket använding för, tänkte ha den på bröllopet i slutet av februari med lite kraftigare strumpbyxor och ett par stövlar. Sedan till sommaren blir den nog snygg med bara ett par ballerina skor! Dessutom så knyter jag bandet som finns runt magen, bakom ryggen - såå mycket snyggare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!