D R Ö M M E R !

Sitter och drömmer.. Har hittat tre favoriter och lite till. Vill så gärna ha lite nytt & fräscht nu inför våren. Och hur söta var inte fjärilarna man kan dekorera gardinerna med? I grönt och orange ska jag beställa dom. Jag älskar fjärilar! Hittade ett dusch draperi med fjärilar också men det går nog inte Michael med på ;-) Mest av allt vill jag nog ha gardinerna med kappan till köket ( bild 3) . Tycker det ser så gammaldags ut och vackert. Någon ådra har jag nog ärvt av mamma, för det är verkligen hennes stil! Till sovrummet vet jag inte om det blir gardinerna i mitten men dom såg väldigt fina ut. Tror dock jag byter färg till vitt ;-)
Bilder; JOTEX

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!