Börja klättra på väggarna?

Snart dags för sängen, fast lär bli uppe någon timme till.. Vanligtvis är jag uppe till fyra på natten men jag ser inte det som hållbart längre. Men vad gör man när man inte ens är trött? Klockan åtta kommer mamma och då ska vi till mormor, förhoppningsvis iaf, det beror på vädret.. Så imorgon kan jag kanske vända på dygnet. . 

Sedan blir det nog att kontakta arbetsförmedlingen imorgon angående praktik. För någonting måste jag banne mig göra snart innan jag totalt går i väggen. Eller kanske rättare sagt klättrar på väggarna. Snart finns det inte mer att göra hemma heller eftersom de enda jag gjort senaste veckorna är att städa upp i det flesta vrårna..

Nåja, måndag imorgon. Hoppas jag inleder veckan med mindre ångest och tar mig till att kontakta någon som man kan gå och prata med.

Natti ;-)

Kommentarer
JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

vilken fin blogg!

Allt bra med dig idag ? :)



Kika gärna in hos mig och var med i min veckans blogg tävling och få chansen att synas med bild och länk i min meny under en veckas tid :)

Kram



Blogg: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
2011-01-19 @ 11:05:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!