B I L L I G T !

e.l.f cosmetics

Har just gjort en beställning på lite smink. Det blir troligtvis det billigaste sminket jag köper för första gången i mitt liv. Deras märken är sjukt billiga. Det finns lite dyrare också, men deras mineral och studioserie kostar runt ca 40 kr. Och sedan får du betala ca 20 kr/vara för deras billigaste märke. Har dessutom bara hört bra recensioner om deras smink så det är troligtvis värt köpet och pengarna man lägger ut också. Frakten till Sverige kostar endast 35 kronor om jag minns rätt. Underbart! Det jag fick med var iaf en volym mascara som är vattenfast, en cream eyeliner, ögonfransböjare, puder, rouge, foundation, läppglans och lite annat smått. Allting landade på 220 kronor. Köpte också ur studioserien som är lite dyrare. Nu längtar jag bara tills det landar i brevlådan!

Kommentarer
mamma

Jag vet inte hur jag ska göra för att få dig positiv, eller vända den här trenden, men jag försöker åtminstone genom alla mina vänner att skaffa dig ett jobb att gå till, så du kan känna dig som en hel människa, och få ett liv istället för att gå på soss varje månad, jsg vill se dig glad, fastän även jag vet att alla dagar är inte positiva



Blogg: http://lulecarola.blogg.se/
2011-01-30 @ 00:31:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!