2011 - Nytt & Fräscht!

Nu har jag just blivit klar med min nya design. Eller klar är jag inte, ska fortsätta imorgon. Men har suttit nog länge för idag ;-) Det är inte gjort på en sekund precis men jag tycker sånt är superkul! Tänkte att det är dags för något nytt & fräscht när det nya året 2011 slagit in!

Under eftermiddagen har man åkt hem från Manjärv efter att ha firat nyår där med mamma, Michael & Kristofer! Det var trevligt - lungt och skönt. Jag är en såndär tråkig människa som inte riktigt orkar med en massa ståhej. Huvudsaken man fick äta gott och umgås i trevligt sällskap.


Vi har förövrigt investerat i ett nytt Xbox med Kinect. Det är superkul! Då vet ni ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!