Världsproblem

Ibland är jag ganska virrig. Det var ju trots allt idag jag skulle på arbetsförmedlingen. Vilken tur att jag kom på det alldeles själv där vid tolv tiden. Då var det bara knalla iväg, fast det var skönt att vara ute en stund även om det var lite kyligt men solen lyste så fint! Jag har märkt att med musik går det hur bra som helst att gå på promenader, utan är det såklart inget roligt alls. Nu går jag heller inte så ofta på promenader, utan tar helst bussen så fort det är möjligt.

Imorgon blir det att ringa och söka jobb + att jag ska tvätta min vita (just nu svarta!) jacka. Den är otroligt skitig så jag undrar om den överhuvudtaget blir ren. Men förhoppningsvis blir den det... Har ni samma världsproblem som mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!