Underbart!

Imorgon tror jag att bilderna från möhippan kommer upp. Om min dator är som den ska, den tjorvar fortfarande. Men förhoppningsvis kan mamma kika förbi med backup skivan som jag turligt nog gjorde den dagen jag fick datorn. Ibland är det verkligen bra att vara smart..

Och förresten, möhippan var underbar och verkligen superlyckad. Förutom att jag kvällen till ära skulle få världens huvudvärk. Klockan elva ganska precis låg jag i min säng och snarkade och vaknade tolv dagen efter. Slutade även dricka alkohol klockan sju-åtta på kvällen så någon baksmälla hade jag ju inte heller. Man får så dåligt samvete när man måste åka tidigare i från sånadära fina tillställningar. Men samtidigt är det ju inget roligt med en Evelina som sitter i ett hörn och är allt annat än social och glad. Måste verkligen få bukt med min huvudvärk snart! 


Medans ni väntar på mina bilder så lånar jag den här av Therese, Rikards syster :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!